usha-mengusha :)

Monday, April 19, 2010

stok baru: selimut, hamparan dan toto.

Salam semua,
rasanya dah lama PFM x update blog kan???lately banyak benda yang berlaku so x sempat nak berblogging utk PFM. Okay, lupakan benda tue.. hari nie PFM ada stok baru utk selimut, hamparan and toto. Serius cantik2, so sesiapa yang berminat boleh la datang terus ke kedai sebelum terlambat.

PFM juga rasa mcm nak kembangkan sikit biz nie.. if PFM nak jual borong means utk 1 guni ada orang nak beli x??? kalau ada PFM akan deal dgn courier utk penghantaran. Dalam 1 guni tue bukan ada semua ek, guni utk cadar, selimut+hampara+toto, langsir semua lain2. Bilangan kain yang ada juga tidak tetap kerana ia bergantung pada berat KG...basically dalam 1 guni tue bagi cadar atau selimut+hamparan+toto, tambah tolak ada dalam 40 helai ke atas. Bagi langsir tambah tolak ada 80 helai ke atas. So, ada x yang berminat???

PFM berhajat nak kembangkan biz nie bukan apa since ada permintaan nak suruh PFM jual online but barang mcm nie setakat 2 atau 3 helai macam x berbaloi sebab harga pos lagi mahal dari harga barang rasanya. Lagipun, ada juga yang bertanya x mau ke jual secara borong pada orang yang luar dari Kelantan???? tadi pun ada orang call dari Johor kalau berminat nak beli mcm mana.Setakat nie PFM ada dalam 4 orang pemborong; 1. Kak Yah (Kelantan), 2. Pak Cik Pakistan (Kelantan), 3. Cik Dah (Penang) 4. Mak Cik (Kelantan) tetap tetapi mereka bukan beli secara guni kerana mereka datang beli and pilih sendiri di kedai. Tengok orang Penang pun dtg Kelantan beli dgn PFM.. Kalau yang jauh2 tue if berminat boleh contact PFM and kita discuss. Tapi PFM nak tekankan kat sini barang yang baik terpulang pada rezeki masing2, kita x boleh nak bukak check dahulu guni tue coz terlampau banyak. PFM pun pernah dapat yang sangat tidak elok sampai x balik modal.huhuhu. Ingat namanya pun business, memang kita x nak rugi but untung rugi memang adat dalam berniaga dan benda tue x dapat nak dielakkan.

Okay, tue je penjelasan dari PFM..if ada sebarang pertanyaan boleh hubungi PFM and lagi satu perkara..jika ada yang tahu pasal courier utk barang yang besar2 mcm nie harap sudi la berkongsi maklumat dgn PFM ek.

1 comment:

  1. slimut tebal wane ijau @ putih ade x? bley snap2 ckit x? nk tgok sample,,,hi3

    ReplyDelete