usha-mengusha :)

Thursday, April 1, 2010

sekapur sireh :)

ASSALAMUALAIKUM

Salam...kepada semua pelanggan2 yang disayangi, hari ini saya rasa saya patut lebih berkerja keras untuk memajukan perniagaan saya. first things first, saya ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada semua customer yang menyokong saya selama 3 bulan saya start berniaga. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar walaupun masih muda.

Saya tahu ramai yang bertanya dan memberi tunjuk ajar untuk saya jual secara online, tapi kekuatan untuk buat macam tue belum lagi ada.huhuhu, doa-doakan la harap menjadi. Saya nak sangat but saya masih rasa x mampu so saya harap dengan adanya blog nie customer dapat mengikuti setiap perkembangan PERNIAGAAN FAAZA MUNIIRA.

InsyaALLAH, saya akan cuba sebaik mungkin untuk berikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda semua. Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan :)

Harapan saya, dengan adanya blog nie saya boleh mengeratkan lagi sillaturahim di antara saya dengan customer and boleh saling bertukar-tukar pendapat. Sama-sama kita majukan orang BUMIPUTERA.



No comments:

Post a Comment